Előszó

Kedves olvasó!


Nem is olyan hirtelen ötlettől vezérelve, úgy döntöttem, leírom én is gondolataimat. Az én történetem fiktív, bár elég sokat merít az életből is. Alapötletként leginkább a Twilight sorozatot jelölném meg, bár a cselekmény jóval a negyedik könyv (Breaking Dawn) befejezése után kezdődik, és nem is a Cullen család közvetlen közelében.
Az alapötletem régóta megvan, viszont mai nap folyamán kaptam egy olyan személyes impulzus, ami megadta a kellő löketet, és a történetem elejét.
Az olvasót türelemre és nyitottságra intem. Az általam kitalált esemény és történet hol vidám, de lesz benne megannyi szomorú TÉNY, ami a cselekmény vázát adja, és bizton állíthatom kevesek tetszését fogja elnyerni.

Feltétlen számítok a visszajelzésekre! Minden kommentárt előre is köszönök, legyen az jó vagy rossz kritika. Arra kérem az olvasót, hogy a tényleges véleményét írja le, ne azt, amit úgy gondol, hogy szívesen olvasnék.

Üdvözlettel:

Mismouth

0 Vélemény:

Megjegyzés küldése


Nehéz szülés volt... Jó, tudom, hogy csipkednem kellene magam, ha már egyszer ilyen rövideket írok...

Azért köszönöm a kitartást :)

Kellemes olvasgatást!



Mismouth